In januari 2024 wordt voor de 42ste keer de traditionele Lions Bridgedrive georganiseerd door de Lionsclub Harderwijk i.s.m.  bridgeclubs in Harderwijk. Ieder jaar doen zo’n 55 tot 60 paren mee.

Er wordt gespeeld in 3 categoriën: A. Clubbridgers A klasse en hoger (1e klasse), B. Clubbridgers B klasse (2e klasse) en C. Beginners en thuisbridgers (Recreatief).

Het doel van de middag is om geld in te zamelen voor de jaarlijkse boottocht voor ouderen. Deze boottocht vindt altijd plaats op de eerste zaterdag in november en is voor veel ouderen een evenement waar ze van genieten en met veel plezier aan terugdenken. Zeker in een tijd waar vereenzaming meer aan de orde van de dag is. Deze boottocht is een traditie geworden en werd in 2022 voor de 50ste keer georganiseerd.

Naast het inschrijfgeld van elk bridgepaar is er ook een verloting om meer financiële middelen bijeen te brengen. Er zijn mooie prijzen te winnen die beschikbaar gesteld zijn door ondernemers uit Harderwijk en Ermelo.

Inschrijving staat open en kan worden gedaan via: email hansver@kpnmail.nl of bij Hans Verhoog 0341-426890 (na 18.00 uur) onder opgave van: categorie, naam en evt NBB bondsnummer.

Wij hopen weer op een grote opkomst ter ondersteuning van het goede doel.

Betaling van het inschrijfgeld (€ 20 per paar) contant voor aanvang in de zaal.